21 lokakuuta, 2011

My OPI Collection

Ostin sitten kolme uutta OPIa tänään, kun olivat tosiaan vain 10e/kpl. Mulla oli tuo tyhjä swatch-kiekko, niin aattelin sijoittaa ne siihen.



 Lakat myötäpäivään:
-Whiter Shatter, alla Lucerne-tainly Look Marvelous
-Black Shatter, alla Alpine Snow - matte
-Sephora by OPI, It's Bouquet with Me
-Strawberry Margarita
-Alpine Snow - matte
-Up Front & Personal
-Mermaid's Tears
-Teal the Cows Come Home
-My Private Jet
-Cuckoo for this Color
-Lucerne-tainly Look Marvelous

Peukaloni joka näkyy kiekolla, miellyttää mun silmää enemmän, kun revin ne teipit pois :D Otin kuvia sisällä ja ulkona, mun mielestä tässä toistui värit parhaiten. Alla vielä kuvat tämän päivän hankinnoista :)

Teal the Cows Come Home, Cuckoo for this Color, Alpine Snow - matte

Wet n Wild - Metallica

Nyt jäin miettimään, että pitäisiköhän mun tilata lisää kiekkoja ja kuvata kaikki mun lakat? Vaikka merkeittäin kiekoille. Tulis samalla laskettua ne, muuten ei taida viitsiä :D

4 kommenttia:

  1. Minullakin on tuo cuckoo for this color!! :) Itse luulin silloin kun ostin sen että se on metallisen sininen, mutta kun aloin lakkaa kynsiäni huomasin että se olikin metallinvihreä! :D Aikamoinen shokki, mutta kyllä tuo on hieno väri vaikka ei ollut se mitä odotin ^^ Kaipaisin lakkakokoelmaani vielä metallinsinisen lakan...

    VastaaPoista
  2. Voi ei! :D Mä olin sentään nähnyt swatcheja tästä aiemmin, mutten siltikään tiedä onko tuo mun väri :D Metallinsininen olis kyllä kiva! Onnea etsintään :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Ja niin paljon ihania on vielä hankkimatta ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)