27 tammikuuta, 2012

One Lovely Blog Award ja yhteistyökumppani!

Olen saanut ensimmäisen yhteistyökumppanini, kiitos Sanna Tara Nail Art & Beauty Studio! Sain ensimmäisen lähetykseni jo tänään, lisää sitten huomenna kun postaan tämän hetkiset kynnet :)




Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.
 
 Sain tämän haasteen Mallalta, Janelta ja ookalta, kiitos teille! Mä tykkään näistä :D

1. Pelkään ilmapalloja :D Tai oikeastaan pelkään valmiiksi sitä, että säikähdän jos ne puhkeaa ;) Siksi myöskään en odota leivänpaahtimen vieressä koko aikaa :P

2. Käyn lähes joka päivä kaupassa. En ole tarpeeksi suunnitelmallinen käymään vain kerran viikossa.

3. Katson tarkaan paljonko kahvi maksaa, ja jos on halvempaa kuin yleensä ostan monta pakettia kerralla. Samoin leivistä otan monesti sen halvemman vaihtoehdon. Muiden ruokien hintoja en pahemmin edes katso, samaten tuhlaan rahaa surutta jos näen mitä haluan.

4. Minulla kestää kolme varttia heräämisestä, että lähden töihin. Tähän kuuluu meikkaus, aamusavut ja kahvinkeitto. Aika monesti ehdin jopa juodakin keittämääni kahvia ;)

5. Normisti en ole kovin tarkka, jos tavarat on vähän levällään. Verhojen, mattojen, pöytäliinojen ja sohvatyynyjen pitää kuitenkin olla aina ojennuksessa.

6. Olen armoton heräteostaja. Vaikka minulla olisi käytössä joku tuote, josta tykkään todella paljon saatan ostaa sille silti vaihtoehdon. Sitten jään käyttämään viimeksi ostamaani, ja edellinen jää puolilleen kaapin perälle. Satunnaisesti sitten hankkiudun niistä eroon, heitän pois tai annan jollekkin. Harvoin palaan enää käyttämään jo kerran "hylkäämääni" pulloa :D

7. Tykkään oikeasti lumitöistä. Paitsi jos ne pitää tehdä kolmesti päivässä. Oon hyvin tarkka, että pihapolku ja parkkipaikka tulee aurattua siististi. Reunojen pitää olla suoria, ja epämääräisiä lumipenkkoja ei hyväksytä meijän pihalla ;)

Olen nähnyt haasteen jo niin monissa blogeissa, mutta haastan silti seuraavat:
Minna, blogista Glitz & Glam
Ine, blogista Inen lakkaleikit
Shiny, blogista Shiny Nail Art
Belegwen, blogista Nail Art by Belegwen
Nails1820, blogista Nails 1820
Rose, blogista Rose's Nails
mmeri, blogista I found myself in Wonderland
AN, blogista Addictive Nails
Mia, blogista PolishDream
Passion for Nails, blogista Passion for Nails
Sannu, blogista SanNails
Mansikka, blogista Meikkileikkejä
marru, blogista Kynsiksi meni!
Janina, blogista janinastar
Elisa, blogista Miten niin liikaa?

Tänään on vähän kiirettä, pojat lähti yllättäen mummulle yökylään! Mitäs me miehen kanssa muutakaan oltais keksitty, kun baarikierrokselle! :D Kynnet on kuosissa, ja nyt meikin tekoon!

6 kommenttia:

  1. Olen tosiaan tämän tehnyt jo aikaisemmin mutta kiitos silti paljon haasteesta! (:

    VastaaPoista
  2. Onnea yhteistyökumppanista! :)

    VastaaPoista
  3. Heh. Minä taas odotan leivänpaahtimen vieressä ja yritän parhaani mukaan olla säikähtämättä, kun leivät pomppaa. Säpsähdän silti aina. xD Harjoitus ei tässä lajissa tee mestaria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans ennen odotin siinä, sit totesin et helpompi mennä toiseen huoneeseen :D Joo, siihen ei kyllä totu :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)