16 heinäkuuta, 2012

Kesäinen Mansikkatunnustus!

Säännöt:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle.

2. Kopioi teksti ja rastita vaihtoehdot jotka kuvastavat sinua.

3. Laita tunnustus eteenpäin 8 bloggaajalle ja toivo että he laittavat sen taas eteenpäin ;)





Belegwenille ja Sherelle kiitos tästä tunnustuksesta! :)

[ ] Minulla on silmälasit.

[ ] Olen blondi.

[x] Tiedän ainakin yhden kaimani.

[x] Tiedän, missä on Kälviä.

[ ] Olen kaksikielinen.

[x] Olen riippuvainen netistä.

[ ] Olen riippuvainen huulirasvasta.

[x] Olen riippuvainen.

[ ] Olen ainoa lapsi.

[x] Minulla on pitkät hiukset.

[ ] Minulla on lyhyet hiukset.

[ ] Olen kalju ja karvaton.

[x] Minulla on villakoiria sänkyni alla.

[x] Asun omassa kämpässä.

[ ] Asun opiskelija-asuntolassa.

[x] Seurustelen.

[x] Olen ainakin yhden bändin suuri fani.

[ ] Olen lukenut kaikki Harry Potter -kirjat.

[ ] Mielestäni Johnny Depp on ihana.

[ ] Eipäs kun Leonardo DiCaprio on ihana!

[ ] Inhoan hernekeittoa.

[ ] Syvästi inhoan hernekeittoa.

[x] Inhoan pinaattikeittoa.

[ ] Syvästi inhoan pinaattikeittoa.

[ ] Seuraan Kauniita ja rohkeita.

[ ] Olen mielestäsi kaunis.

[ ] Olen pitkävihainen.

[x] Olen lahjoittanut rahaa johonkin keräykseen viimeisen kuukauden aikana.

[ ] Minulla on oma huone.

[ ] Omistan MicMacin tai Miss Sixtyn vaatteita.

[ ] Omistan lökäpöksyt.

[x] Olen rokkari.

[ ] Olen poppari.

[ ] Olen hoppari.

[ ] Olen punkkari.

[ ] Olen hippi.

[ ] Seuraan muotia.

[x] Meikkaan.

[x] Lakkaan kynsiä.

[x] Olen vm. -87 tai vanhempi.

[x] Minulla on lävistyksiä.

[x] Minulla on tatuointi.

[ ] Pidän Antti Tuiskusta.

[ ] Pidän lapsista.

[x] Tiedän, mikä minusta tulee isona.

[ ] Olin viime kesänä kesätöissä.

[x] Olen käynyt Hartwall-areenalla.

[ ] Asun pääkaupunkiseudulla.

[ ] Olen ratsastanut hevosella.

[x] Pidän saunomisesta.

[x] Olen käynyt tänään suihkussa.

[x] Olen tyytyväinen nimeeni.

[ ] Osaan lasketella lumilaudalla.

[x] Minulla on ajokortti.

[x] Poltan.

[ ] Olen absolutisti.

[x] Vanhempani ovat eronneet.

[ ] Kaikki isovanhempani ovat elossa.

[x] Siellä missä asun, on ainakin yksi R-kioski.

[x] Kaupungissani on vähintään 20 000 asukasta.

[ ] Surffailen jonkun bändin fanisivuilla.

[x] Kuuntelen nyt musiikkia.

[ ] Olen yksin kotona.

[x] Tunnen ainakin yhden homon.

[ ] Olin uutenavuotena selvinpäin.

[x] Olen käynyt baarissa viimeisen puolen vuoden aikana.

[ ] Olen riidellyt viimeisen kuukauden aikana.

[x] Minulla on paljon kavereita.

[x] Olen onnellinen.

[ ] Olen itkenyt viimeisen 24 tunnin aikana.

[x] Tykkään jäätelöstä.

[ ] Olen lukiossa.

[ ] Onnennumeroni on 5.

[x] Olen ollut ihastunut opettajaani.

[ ] Minulla on sininen hiiri.

[ ] Minulla on musta koira.

[ ] En tiedä, onko minulla hiirtä tai koiraa.

[ ] En aina jaksa tehdä läksyjäni.

[ ] Todistuksessa minulla oli käytös 10.

[ ] Juon monta litraa päivässä.

[ ] Pidän maidosta.

[x] Olen allerginen eläimille.

[ ] Olen allerginen ruoka-aineille.

[ ] Minun pitäisi olla nyt koulussa.

[x] Tämä on tyhmä.

[ ] Ulkona on pimeää.

[ ] Pelkään pimeää.

[ ] Jompikumpi vanhemmistani on kuollut.

[x] Meillä ei ole akvaariota.

[ ] Meillä on iso talo.

[x] Asun omakotitalossa.

[ ] Asun kerrostalossa.

[ ] Asun rivitalossa.

[x] Juon kahvia.

[x] Pidän kahvista.

[x] Tiedän missä on Ähtäri.

[x] Olen käynyt Ähtärissä.

[x] Ähtäri on kiva paikka.

[ ] Asun Ähtärissä.

[x] Joku tuttuni asuu Ähtärissä.

[ ] Minulla ei ole hölkäsen pöläystäkään missä on Ähtäri.

[x] Meillä on kannettava tietokone.

[x] Ja webkamera!

[ ] En osaa käyttää kahvia.

[x] Minulla on ankara kasvatus.

[ ] Minulla on duffelitakki.

[ ] Ei ole kauniimpaa kuin myrskyn jälkeinen sää...

[ ] Elokuvien "The End"-tekstit ärsyttävät.

[x] Keittiömme kaapissa on hienoja lautasia.

[ ] Minulla on ulkomaalaiset sukujuuret.

[ ] Taulut ovat rumia.

[ ] En ole katsonut ikinä minkään elokuvan lopputekstejä alusta loppuun.

[x] American Piet ovat hyviä.

[x] Tämä on pisin tekemäni rastikysely.

[x] Tämä on hölmöin tekemäni rastikysely.

[x] Minulla on digitaalikamera.

[x] Juon teetä.

[x] Vihreä tee on parasta.

[x] Tykkään Sims-peleistä.

[ ] Minulla on Sims2.

[ ] Olen riippuvainen siitä - pelaan joka päivä.

[ ] Ostan jatkuvasti kaikkea rojua.

[ ] En ikinä laittaisi jalkaani toppahousuja.

[ ] Minulla on rotta.

[x] Olen pitänyt rottaa sylissä.

[ ] Rotat ovat inhottavia.

[ ] Minulla on kiire.

[ ] Muut ovat nukkumassa.

[x] Olen aamuvirkku.

[ ] Eipäs kun iltavirkku.

[ ] Minusta ei saa kaunista tekemälläkään.

[x] Minua on sanottu kauniiksi.

[ ] Vatsani on kipeä.

[ ] En aio mennä tänään kouluun.

[ ] Säälikää mua!

[x] Minulla on veli ja sisko.

[ ] Olen keskimmäinen lapsi.

[x] Hahaa, mulla on pikkusisko!

[ ] Serkkuja minulla on yli 20.

[x] En tiedä montako pikkuserkkua minulla on.

[x] Mutta sen voin sanoa että paljon.

[ ] Minulla ei ole ystäviä, ei edes kavereita, olen onneton!

[ ] Pidän äidinkielestä.

[ ] Olen hyvä äidinkielessä.

[ ] Huomasin tässä jo monta kieliopillista virhettä.

[x] Olen puhunut tänään puhelimessa.

[x] Olen kiva.

[ ] Olen varmasti.

[ ] Äläkä väitä vastaan.

Tosiaan oli hieman tulkinnanvaraisia juttuja :D Haastan tähän seuraavat:

Bambi
Mia
Suvi
Sinikilpikonna
Hannele
Ellu
Tuittu
Mumski

Olkaapa hyvät! :D Huomenna sitten ehkä taas kynsiä tiedossa, tai sunnuntaina! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)