07 tammikuuta, 2013

Miss Conductin stailaus

Halusin jotain lisää eiliselle yksiväriselle Miss Conductille. En voinut leimata kokokynnen kuvioita, koska tyvessä oli strassit, niin yritin leimata tippikuvioita mustalla. Ne ei näyttänyt hyvältä, niin töpöttelin sitten kärjet mustalla lakalla ja keittiösienen palasella.

Tarkoituksena on ollut tehdä joskus liukuväri mustalla ja OPIn DS Extravagancella. Mutta uskon, ettei sitä tarvitse enää kokeilla koska tämä on aika lähellä sitä ideaa. Vaikka ei tätä liukuvärjäykseksi voi sanoa, ja en sitä kyllä hakenutkaan.



Mun mielestä tämä ei kyllä lakkausta parantanut, mutta meneehän stailauksetkin joskus pieleen ;) Mustalla töpötetyt kärjet ei ole mun juttu, kuten huomasin jo Gasolinen kanssa. Musta ranskis taas on. Oikeastaan, miksi lähdin näitä postaamaan, niin halusin samalla näyttää mun tän päivän ostokset!


Ostin tarrakirjoittimen! Ajattelin tällä tehdä lakkatikkuihin nimet, jos nyt saisin mun tikkuprojektin vihdoin alkuun :) Tämä maksoi ainoastaan 19,90e, kun oli tarjouksessa. Ostin myös kansion ja keräilykorttitaskuja leimauslaatoille, niinkuin muutama muukin bloggari on tehnyt. En tiedä olisivatko käyntikorttikansion taskut olleet liian pieniä, niin otin varman päälle. Tähän pitäisi mennä A-sarjan laatatkin :)


Kävin myös pyörähtämässä Emotionilla, kun siellä oli GOSHin lakat tarjouksessa. Ja sieltä löytyi himoitsemani Purple Heart <3 Ostin heti kaksi kappaletta :) Näitä pulloja oli vaikea kuvata, tässä on voimakas duochrome-efekti, mutta suorassa valossa lakka näyttää pelkästään violetilta. Epäsuorassa valossa en saanut teräviä kuvia :D Voin vain kuvitella miten vaikea se on saada näkymään kynsikuvissa ;)

In english: I updated a little Orly's Miss Conduct seen in previous post. I just sponged black polish to the tips, and this goes yet another day :)

19 kommenttia:

  1. No huh huh, ihmeen negatiivisesti suhtaudut stailaukseesi, joka on aivan törkeän upea. Mä en ole hirvittävästi monimutkaisten ja koristeellisten kynsikoristelujen perään, simppelit on parhaita. Ja noi on törkeen upeet. Jättäisin vielä helmenpuolikkaat pois, ja tossa ois kynnet millä voisin elää loppuelämäni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mä ihastuin kans kuvaan, missä näin Extravagancen liukuvärjättynä mustan kanssa. Mutta jostain syystä en pitänyt tästä omilla kynsillä. Voi tosiaan johtua noista pallukoistakin, ne kieltämättä näyttää tässä versiossa ylimääräiseltä :)

      Poista
  2. Upeat kynnet:)
    Pitäis itekkin ehkä käydä Emotionissa, jos löytyis jotain kivaa, vaikka yritän olla nyt ostamatta kynsilakkoja, sillä mulla on todella paljon käyttämöttämiä lakkoja:) Mutta ei sille voi mitään, että tulee myyntiin koko ajan todella ihania ja upeita lakkoja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Käy ihmeessä, GOSHin lakat oli 3,90e/kpl, ja tänään ainakin oli montaa sävyä vielä jäljellä. Itse jäin kaipaamaan yhtä shimmeristä oranssia, mutta yritän vieläkin vakuutella itselleni, että mulla on niitä jo tarpeeksi ;)

      Poista
  3. mun mielestä tuo stailaus onnistui tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toteutus sujuikin ihan kivasti, harmi vain, ettei lopputulos itseä miellyttänytkään ;)

      Poista
  4. kivoja ostoksia ja kynnet =)

    VastaaPoista
  5. Mistä löysit ton tarrakirjottimen noin hyvään hintaan?
    Clas Ohlsonilla oli 39,90 euroa, enkä raatsinut sitä ostaa... =(
    Yritän pysyä poissa Emotionista juurikin alennuksien takia, etten tuhlaisi kaikkia rahojani siellä. On kyllä hyvin paljon mahollista, että lankean päivänä minä hyvänsä... ;DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuresta suomalaisesti kirjakaupasta :) Tämän normihinta oli 35e, että ihan hyvä alennus oli ;) Olin kyllä katsellut sellaista satasen mallia, mutten malttanut odottaa tilipäivää, niin piti ottaa sitten tuo. Kyllä se asiansa varmasti ajaa, se toinen olisi vain ollut kätevämpi :)

      Mä meninkin eilen sillä ajatuksella Emotioniin, että ostan vain GOSHin lakkoja. Olisin kyllä ostanut yhden GOSHin luomiväripaletinkin, mutta "onneksi" ei ollut kivoja värejä ;D Ja onnistuinkin, ainoastaan kaksi Purple Heartia lähti mukaan!

      Poista
  6. Mä kävin kans viime viikolla ostamassa kansion ja nimenomaan keräilykorttimuovilehtiä, jotta saan pienen Konad-kokoelmani sinne :) Mulla myös toi Purple Heart, jonka nappasin muistaakseni jo kauan ennen joulua ja voin kyllä sanoa, että ihan törkeen vaikea kuvattava :D Yritin kuvata sitä silloin, kun mulla ei vielä ollut lightboxia eikä luonnonvalolamppua, joten lukijat eivät tosiaankaan nähneet upeaa duochromea siinä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt oon yrittäny kuvata sitä, ja vaikea tosiaan oli :D Mulla ei ole ollenkaan lightboxia, meinasin tehdä tänään, mutta just eilen oloi sitten mies polttanut pahaa aavistamatta juuri sen pahvilaatikon :D

      Poista
  7. Kivat kynnet tuon mustankin kanssa :) Munkin pitäisi saada tikkuprojekti aluille :D Ehkäpä aloitan ensiviikolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä en päässytkään aloittaan vielä, mukana tullut tarranauha oli 2mm liian leveää :D Tsemppiä urakan aloitukseen! ;)

      Poista
  8. Minkä niminen toi lakka on mitä sulla on tuon mustan alla??

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)