03 kesäkuuta, 2013

Muotiaddiktin tuunausta

Tässä näytillä joskus viime viikon puolivälissä lakatut kynnet. Viikonloppu meni ihan muiden asioiden, kuin kynsien merkeissä, enkä ehtinyt näitä esitellä aiemmin. Voitin miitin arvonnasta Adeninan tarjoaman China Glazen Wireless Holographic Top Coatin, joka piti ottaa heti testiin. Olin tosiaan tämän ostoakin jo miettinyt, nyt säästyi nekin rahat ;)
Tiesin heti, minkä kanssa tämän yhdistän. Ostin aikaan Cesarsilta Color Clubin Fashion Addictin, mistä on kaksi versiota liikkeellä. Pienesti hologramminen versio, ja sitten tämä ei-hologramminen. Mietin pitkään, mistä tämän ostan, koska halusin nimenomaan hologrammisen. Cesarshopin kuvassa tämä olikin, mutta pettymys oli suuri, kun se saapui ja ei ollutkaan. Kaunis väri tämä on silti, mutta. Nyt sain sen asteen siihen suuntaan, kuin olen halunnutkin ;)

Wireless Holographic Top Coat ei ole pikakuivattaja, mutta toi silti upean kiillon, ja kuivui melko nopeasti. Koristeiksi valitsin kukkia, joissa on myös violettia. Pieniä pisteitä akryylimaalilla, joiden paikat olisi voinut valita paremminkin, sekä holostrassit. Viimeisessä aurinkokuvassa näkyy parhaiten ihana hentoinen kimallus, muutoin lakkaus näyttäytyi parhaimmillaan varjossa :)






-Color Club, Stuck on You
-Color Club, Fashion Addict, 3 kerrosta
-China Glaze, Wireless Holographic Top Coat, 1 kerros*
-siirtokuvat*
-Oumaxi, valkoinen akryylimaali
-2,4mm kirkkaat holostrassit**
-Seche Vite
*tuotteet Adeninasta
**tuotteet MiMaxilta

Kaikkia tarvikkeita ei jostain syystä tullut kuvattua. Viihdyin näissä kynsissä päivän tai kaksi, vaikka kauniit olivatkin. Kuitenkin liian "peruskynnet" omaan makuuni, ja ehkä aavistuksen liian sievät :D

14 kommenttia:

  1. Ihanan näköiset! Ei voi kuin ihastella :)

    VastaaPoista
  2. Tosi nätit! Mun mielestä ei yhtään liian sievät. Mua ottaa tosi päähän se, että samasta lakasta on useampaa eri versiota. Nyt olen saanut päänvaivaa siitä OPIn Minni kokoelman glitteristä. Saa nähdä kumpi tulee mulle postissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mä en ole ihan tämän henkinen ihminen, mun vaatteissa ei ole melkein ikinä mitään sievää :D

      Mua ärsyttää kans versiot, miksi tehdä kaksi kuitenkin erilaista lakkaa samalla nimellä :/ Toivottavasti saat sen, minkä halusit! Ymmärsin, että toisessa olis neliöitä ja toisessa ei, en tiedä sitten onko niissä muuta eroa...

      Poista
  3. Minusta nää on kivat! Mistä mä tiedän, kumpi versio mulla on Fashion Addictista? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, voisinkin kuvitella sulle tällaiset kynnet ennemmin ;)

      Se toinen Fashion Addict on selkeästi hologramminen, aavistuksen lineaarinen holo on siinä, ei kuitenkaan kovin voimakas. Tämä toinen on vain tuollanen "rakeinen", en tiedä mikä tuo koostumus sitten oikein on :D

      Poista
  4. Tykkään! Auringon hohteessa varmasti "holottaa" erittäin kauniisti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Auringossa nämä näytti kyllä parhaimmalta :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)