19 elokuuta, 2013

Vähemmän puutarhaiset juhlakynnet

Varoitus, postauksessa esiintyy muutama varvas!

Nyt päästiin sitten mun nysäkynsiin, vihdoin. Onhan siitä jo puolitoista viikkoa, kun nämä leikkasin :D

Loistava otsikko tulee siitä, kun olin järjestin puutarhajuhlat, ja piti tehdä iltaa varten kynnet. Mieli teki kaikenlaista hempeää ja kukkaista, mutta oltiin kuitenkin illan päälle lähdössä baareilemaan, niin piti olla vähän näyttävämmät kuitenkin.

Mulla oli näille idea ollut olemassa jo muutaman päivän, ja olin tosi tyytyväinen, kun en lapiohommissa ollut onnistunut katkaisemaan yhtään kynttä. Kuitenkin juhlapäivänä, just ennen kun piti lakkaamaan, kastelin kukkia. Siinä sitten yksi kynsi napsahti sormenpään tasalta poikki. Tosi kiva!

Hieman, kun vaihtoi suunnitelmaa, niin aika ja kynsien pituus kuitenkin riitti. Lakkasin varpaat ja sormet Excaliburilla, ja laitoin siirtokuvia. Kukkia, koska puutarhajuhla. Siirtokuvia oli hämmentävästi kaksitoista, niin isovarpaat saivat omansa. Niitit vielä päälle, ja hyvä tuli. Vaikka kynsien pituus ottikin pannuun :P




Kalman kalpea varvaskuva :D Olipa hyvä, että tuli mätsättyä sormet ja varpaat, koska illalla oli niin lämmin että laitoin baariin sandaletit jalkaan ;)

A England Excalibur saatu esiteltäväksi Adeninalta

14 kommenttia:

  1. Kauniit, eikä noi kynnet nyt lyhyet oo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Kyllä nämä noin reippaan lyhennyksen jälkeen ihan nysiltä tuntui :D Keskisormeen ei jäänyt juuri yhtään valkoista osaa. Muut oli pakko jättää puoli milliä pitemmiksi, ettei niin kovin ahdista, muttei näyttäis erimittaisiltakaan :D

      Poista
  2. On kyllä sun näköiset ja näyttää hyvältä, kun sormien- ja varpaidenkynnet mätsää toisiinsa:)
    Excalibur alkaa houkuttaa yhä enemmän, taitaa olla pakko hankkia se vaikka ajattelin, että en TARVI sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oli kyllä hyvä, kun sattui juuri kaksitoista olemaan, jos olisi ollut enemmän, en varmaan olisi raaskinut varpaisiin laittaa :D

      Tää Excalibur on kyllä niin jännä. Olin ensin vain utelias, en ollut oikein mielipidettä. Ensimmäiseen tuntiin en tykännyt siitä kynsillä, ja nyt tuntuu, että sillä pitäis lakata koko ajan :D

      Poista
  3. Aivan ihanat! Kasvaisipa mun kynnet nopeammin jotta saisi kaikkia kivoja koristeita laitettua, kyn ei tynkä kynsiin oikein mahdu kaikki mitä niinhin haluaisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä taas tykästyin tähän lyhyempään malliin, ei ole sitä ongelmaa, että mitä kaikkea tunkisi, kun näyttää niin tyhjältä :D

      Poista
  4. Olispa munkin kynnenoin pitkät nysinä... mulla on vaan niin hiemusen lyhyt kynsipeti :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla taas kynsipeti ulottuu jopa aavistuksen sormen reunan yli. Se on kyllä aavistuksen siirtynyt ylemmäksi, kun on alkanut pitää kynsiä pitkinä :)

      Poista
  5. Kaaaaaunis lakkaus! =)

    Mua hämää, kun tuo uusi Excalibur on niin erilainen vanhaan verrattuna, että musta se ois pitänyt nimetä uudelleen. Tuo uusi on lähes dupe Wettiksen Fergie Going Platinum-lakalle, jos haluaa siis huokeampaa versiota itselleen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Oon kuullut kans, että se olis dupe tälle! Mutta ihan samaa mieltä olen, että todellakin olisi vaatinut uuden nimen :D Ja miksi sen vanhan valmistus piti lopettaa :/

      Poista
  6. Ihana lakkaus! Niin klassisen kauniin näköinen :)

    Tästä kynsiblogiini!

    VastaaPoista
  7. Oih, onpa kultaiset (ihanat) kynnet! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)