21 tammikuuta, 2014

Mustat bilekynnet

Jälleen tuli tehtyä mustahko skittlette ennen "ulos lähtöä". Sain näihin kokeiltua jopa kolmea vasta hankkimaani lakkaa, melko suoritus :D





Lakkasin osaan kynsistä pohjalle A Englandin Bridal Veilin, joka on musta lakka hologlitterillä. Ajattelin sen sopivan I Snow You Love Me'n hologrammipaljettien kaveriksi, joita laitoin hopeisten siirtokuvien keskelle. Parissa kynnessä sitten kauan himoitsemani Zoyan PixieDust Dahlia, musta-hopeinen tekstuurilakka, jonka kuitenkin peitin tässä tapauksessa päällyslakalla. Etusormessa Gina Tricotin hopeista glitterlakkaa, jossa holoa siinäkin. *tuotteet saatu esiteltäväksi Adeninasta

Olinkin näistä kynsistä niin innoissaan, että jaoin ne heti niiden valmistuttua blogin Facebook-sivulla :D Nuo hopeiset korumaiset siirtokuvat on niin nättejä, olen niitä pitkään ihaillut. Nyt, kun niitä on tullut Adeninaan myyntiin, piti tilata useita erilaisia. Olen niin laiska tekemään tilauksia ulkomaille, ettei ole saanut aiemmin hankittua :P

18 kommenttia:

  1. nää on niin rock ja oih niin tyylikkäät , peukutan :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mä voisin kyllä olla aina tällaisissa :)

      Poista
  2. Ihanat! Mä voisin kuvitella itsellekin juuri tällaiset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Näissä viihtyi kyllä useamman päivän :)

      Poista
  3. Ihanat rokkikynnet, ihan on sun näköiset:))
    Mulle tuli tänään just jotain noista uusista siirtiksistä mutta ei tainnut ihan olla näitä samoja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Niin nämä kyllä oli :) Mun piti tilata kaikki ne korumaiset, kun niitä tulee varmasti paljon käytettyä :D

      Poista
  4. Just sun tyyliset kynnet, mitä blogista voi päätellä:) onnistuneet ja kivat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Näitä tullaan kyllä näkemään vielä paljon :D

      Poista
  5. Ihanat! Näyttää niin hyvälle :)

    VastaaPoista
  6. Todella kauniit ja näyttävät kynnet!
    Kyllä näillä kelpaa lähtee bilettään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Mulla on yhtä värikkäät vaatteetkin aina baarissa :D

      Poista
  7. Mahtavat! Itekki tykkäisin omille kynsille tommoset tehhä jos vain jaksais.. Onks sulla geeli kynnet vai ihan omat?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Nämä on itseasiassa ihan helpot, kun vain saa suunniteltua :D Omat kynnet mulla on, aina kun ovat lakattuina, niin pysyvät pitkinä :)

      Poista
  8. Tosi nätit ja näyttävät :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)
Thank you for leaving a comment! :)